21 Ağustos 2010 Cumartesi

hamdi bey'e selam söyle bizden

televizyonda görünce kaşınmaya başlayıp, evde terör estirdiğim yarışma bozuntusu "var mısın yok musun"a az önce kayıt yaptırdık. anneannemin ısrarlarıyla, kardeşim adına yaptık hem de. aslında anneannem beni yazın diyordu ama, elemelere falan git gel zor olur diye, tuğba'ya bahşetti bu onurlu görevi. bunun için de beni kullandılar. huzursuzum. mütemadiyen kullanılmak hoş değil zira. acı çektim formu doldururken. gözlerim de doldu bir yandan. sakladım gözyaşlarımı içime. "çok yalnızım be atam!" yok, onun yeri değil şimdi.. işte neyse kayıt büyük başarıyla tamamlandı çok şükür. tebrik belgesi göndermezse acun, hatırım kalır bak. inci gibi işledim formu. iyi pazarlarım.

o değil de, bu bizimkini kazara çağırırlar falan, bi aksilik olur eşşek saatine denk gelir de yarışmacı olursa, ailecek ülkeyi terketmemiz gerekebilir. çünkü bu dananın ağzı don lastiği! acun çektikçe bu açar.. ne aile sırrı kalır, ne özel mesele.. gömünün yerini falan da söylerse ooo... battığımızın resmidir.. hiiiiiç de sevmez konuşmayı. teallaaam ya naptık biz?! ellerimle.. ufff

ulan anneanne, tenhada yakalamıyım seni!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder